Επιλέξτε τη χώρα ή την περιοχή σας.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Το παγκόσμιο οικονομικό δελτίο της τρίτης τριμήνου για το εργοστάσιο: το εισόδημα αυξήθηκε, αλλά μειώθηκε! Απώλεια είναι το κύριο θέμα, που εξακολουθεί να περιμένει το διάλειμμα

Στα τέλη Οκτωβρίου, οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές πάνελ παγκοσμίως ανακοίνωσαν τα κέρδη τους για το τρίτο τρίμηνο. Η αγορά εξακολουθεί να μην είναι αισιόδοξη για τους μεγάλους κατασκευαστές πάνελ, και η απώλεια θα είναι το κύριο θέμα. Είναι ενδιαφέρον, ωστόσο, ότι σε σύγκριση με την απώλεια κερδών των κατασκευαστών πάνελ κορεατικών και ταϊβανέζικων εταιρειών, το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων των παραγόντων κατασκευής πάνελ εδάφους έχει αυξηθεί, αλλά τα κέρδη έχουν μειωθεί ή χαθεί.

Τα τελευταία δύο χρόνια, οι παγκόσμιες εταιρείες LCD πάνελ έχουν αυξήσει την παραγωγή τους ταχύτερα από τη ζήτηση της αγοράς. Η υπερπροσφορά έχει συμβεί και η τιμή μονάδας της ομάδας έχει μειωθεί γενικά. Ολόκληρη η βιομηχανία πάνελ βρίσκεται σε ύφεση, ειδικά στον τομέα των τηλεοράσεων LCD μεγάλου μεγέθους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα. Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2019 για κάθε κατασκευαστή πάνελ.

Κορεατικό Τμήμα: Ψάχνοντας νέα σημεία ανάπτυξης και μειώνοντας την παραγωγή δύο βήματα

Πρώτα απ 'όλα, ας ρίξουμε μια ματιά στην κατάσταση της κορεατικής Samsung με διπλά σήματα και LGD. Η Samsung Electronics ανακοίνωσε την έκθεση κερδών για το τρίτο τρίμηνο στις 31 Σεπτεμβρίου 2019, με τις πωλήσεις των πάνελ μικρών και μεσαίων OLED της Samsung, ισχυρή, με οθόνη πάνελ. Τα ενοποιημένα έσοδα για το τρίτο τρίμηνο ήταν 9,26 τρισεκατομμύρια κέρδη (περίπου 56,003 δισεκατομμύρια γιουάν) και το κέρδος ήταν 1,17 τρισεκατομμύρια won (περίπου 7,076 δισεκατομμύρια γιουάν).

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της Samsung, τα κέρδη της επιχείρησης της οθόνης εμφανίζονται κυρίως από την οθόνη κινητής τηλεφωνίας, η οποία είναι η αγορά μικρών διαστάσεων. Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, οι πωλήσεις των πάνελ OLED ήταν ισχυρές, γεγονός που αύξησε το ποσοστό χρησιμοποίησης της παραγωγικής ικανότητας και μείωσε το κόστος. Ωστόσο, εξαιτίας της επέκτασης της παραγωγικής ικανότητας της Samsung σε μια ευρύτερη βιομηχανία, εξακολουθεί να χάνει χρήματα στην επιχείρηση μεγάλου μεγέθους μεγάλου μεγέθους.

Όσον αφορά την LGD, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση που δημοσιεύθηκε στις 23, η λειτουργική ζημιά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιούλιος-Σεπτέμβριος) ανήλθε σε 473 δισεκατομμύρια κέρδη (περίπου 32,642 δισεκατομμύρια γιουάν), η οποία ήταν μεγαλύτερη από την προσδοκία της αγοράς 320,3 (περίπου 1,937 δισ. γιουάν) πέρυσι. Την ίδια περίοδο, το κέρδος ήταν 17,5 δισεκατομμύρια κέρδη (περίπου 105 εκατομμύρια γιουάν)? τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,6% σε 582 εκατομμύρια κέρδη σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η οποία ήταν χαμηλότερη από την εκτιμώμενη αγορά των 599 εκατομμυρίων κερδισμένων.

Η LG Display δήλωσε: "Ο λόγος για την ελαφρά μείωση των πωλήσεων των τηλεοράσεων OLED TV φέτος είναι ότι η παραγωγή του εργοστασίου της Guangzhou είναι χαμηλότερη από την αναμενόμενη." Εν τω μεταξύ, η LGDisplay δήλωσε ότι ο στόχος του εργοστασίου της Guangzhou είναι να λειτουργήσει κανονικά φέτος.

Στην πραγματικότητα, το εργοστάσιο της LG Display στο Guangzhou άρχισε να λειτουργεί στα τέλη Αυγούστου και η παραγωγή του δεν έχει φτάσει στο αναμενόμενο επίπεδο. Ο λόγος είναι ότι είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί η νέα τεχνολογία παραγωγής πάνελ με το εργοστάσιο και να οδηγήσει σε ασταθή παραγωγή. Η ζήτηση για τηλεοράσεις OLED δεν ήταν ισχυρή πρόσφατα και δεν θα έχει πολύ μεγάλη επίπτωση στους κατασκευαστές πάνελ για λίγο. Ωστόσο, εάν η παραγωγή πάνελ OLED της LGD εξακολουθεί να εμποδίζεται, θα επηρεαστεί αναπόφευκτα η αποστολή πρόβλεψη της τηλεόρασης OLED το επόμενο έτος. ""

Το ποσοστό των πωλήσεων OLED TV στην αγορά τηλεοράσεων υψηλής τεχνολογίας της Κίνας αυξήθηκε από 8,8% το 2017 σε 12,3% το 2018. Το 2019, οι πωλήσεις τηλεοράσεων OLED στην αγορά τηλεοράσεων υψηλής τεχνολογίας στην Κίνα συνέχισαν να αυξάνονται. Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2019, οι πωλήσεις τηλεοράσεων OLED στην αγορά υψηλής τηλεόρασης της Κίνας, ύψους άνω των 10.000 γιουάν, αυξήθηκαν στο 14,9%.

Αυτή τη στιγμή στην κινεζική αγορά, συμπεριλαμβανομένων των LG, Skyworth, Sony, Konka, Changhong, Philips, Levi, Hisense, Panasonic, εννέα μάρκες προωθούν τα προϊόντα OLED. Από μια παγκόσμια προοπτική, ο αριθμός των εταιρειών έγχρωμης τηλεόρασης που εισέρχονται στο στρατόπεδο OLED έχει επεκταθεί από τρία το 2014 στα σημερινά 15 και το στρατόπεδο επεκτείνεται και αναπτύσσεται πολύ γρήγορα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτό το στάδιο μόνο η LGD έχει τη δυνατότητα μαζικής παραγωγής παγοπέδιων OLED μεγάλου μεγέθους και το επόμενο έτος θα είναι η καλύτερη ευκαιρία ανάπτυξης για το LGD. Εάν η προσφορά πίνακα OLED των LGD δεν είναι σταθερή, θα επηρεάσει αναπόφευκτα το γενικό επιχειρηματικό της σχέδιο και την ανάπτυξη.

Οι κορεάτες κατασκευαστές πάνελ εξακολουθούν να είναι προφανείς από την άποψη των τεχνολογικών πλεονεκτημάτων. Η Samsung ελέγχει την αγορά μικρού μεγέθους OLED μεσαίων έως υψηλών επιπέδων, ενώ η LGD βρίσκεται σε στάδιο απώλειας, αλλά αντιμετωπίζει ένα τεχνικό και εμπορικό πλεονέκτημα σε σχέση με μια καλή αγορά OLED μεγάλου μεγέθους. .

Κοιτάζοντας πίσω στους κατασκευαστές πάνελ της Ταϊβάν, στις 9 Οκτωβρίου, ο παραγωγός πάνελ της Ταϊβάν Innolux κυκλοφόρησε την έκθεση εσόδων του τρίτου τριμήνου. Το τρίτο τρίμηνο του έτους 2019 του Innolux ήταν αυτοσυντηρούμενο και τα έσοδα ανήλθαν σε 63,3 δισ. Δολάρια (περίπου 14,71 δισ. RMB), σημειώνοντας μείωση 14,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και αύξηση κατά 0,2% από τα συνδυασμένα έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Οι μεγάλες συνδυασμένες αποστολές ανήλθαν σε 30,63 εκατομμύρια μονάδες, δηλαδή μείωση 0,9% σε σύγκριση με 39,09 εκατομμύρια μονάδες που είχαν αποσταλεί το δεύτερο τρίμηνο του 2019. οι συνδυασμένες αποστολές μικρών και μεσαίων μονάδων ανήλθαν σε 63,9 εκατομμύρια μονάδες και οι αποστολές το δεύτερο τρίμηνο του 2019 ήταν 5.985 μονάδες. Σε σύγκριση με 10.000 δισκία, αυξήθηκε κατά 6,8%.

Στις 30 Οκτωβρίου, η AU Optronics ανακοίνωσε επίσης την οικονομική έκθεση του τρίτου τριμήνου για το 2019. Σύμφωνα με την έκθεση, τα έσοδα του AUO για τρίτο τρίμηνο ανήλθαν σε 70,05 δισ. Δολάρια (περίπου 16,2 δισ. RMB), τα οποία ήταν τα ίδια με το δεύτερο τρίμηνο του 2019 , με καθαρή ζημία ύψους 3,99 δισ. ΝΤ (περίπου 900 εκατ. RMB). Σε σύγκριση με την απώλεια 2,6 δισ. Γιουάν το δεύτερο τρίμηνο, ήταν χαμηλότερο από το κέρδος των 4,3 δισ. Γιουάν την ίδια περίοδο πέρυσι.

Όσον αφορά τις αποστολές σε οθόνες, οι αποστολές μεγάλων διαμερισμάτων της AUO κατά το τρίτο τρίμηνο του 2019 ξεπέρασαν τα 28,67 εκατομμύρια, δηλαδή αύξηση 5,5% από το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Το τρίτο τρίμηνο του 2019, η αποστολή μικρών και μεσαίων των πάνελ ήταν περίπου 35,6 εκατομμύρια, αύξηση 7,8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Η AUO ανέφερε ότι παρόλο που το τρίτο τρίμηνο ήταν μια παραδοσιακή περίοδος αιχμής, η ζήτηση στην αγορά ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη και η περιοχή αποστολής αυξήθηκε σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Ωστόσο, καθώς η αγορά συνεχίζει να απελευθερώνει νέα δυναμικότητα, οι τιμές των πάνελ συνεχίζουν να μειώνονται. Αντιμέτωποι με τέτοιες συνθήκες στην αγορά, ο Peng Shuanglang, πρόεδρος της AUO, δήλωσε: "Οι κατασκευαστές θα κάνουν δυναμικές προσαρμογές το ένα μετά το άλλο."

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η TrendForce Optoelectronics Research (WitsView), δεδομένου ότι η τιμή των τηλεοπτικών καναλιών είναι γενικά χαμηλότερη από το κόστος των μετρητών, συμπεριλαμβανομένων κατασκευαστών πάνελ στην ηπειρωτική Κίνα, τη Νότια Κορέα και την Ταϊβάν, έχουν μειώσει το ποσοστό χρησιμοποίησης της παραγωγικής ικανότητας τα προϊόντα πάνελ και τις μειωμένες παραγωγικές δραστηριότητες από τον Σεπτέμβριο. Ελπίζουμε να βελτιώσουμε την προσφορά και τη ζήτηση και να σταθεροποιήσουμε τις τιμές.

Ο διευθυντής της Trendjing, Wang Jingyi, επεσήμανε ότι η Samsung Display (SDC) χτυπήθηκε από τη ζήτηση αγοράς τηλεοπτικών δεκτών της μάρκας για το τέταρτο τρίμηνο, ενώ το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο η 7η γενιά της Νότιας Κορέας και η γραμμή 8,5ης γενιάς μειώθηκαν σημαντικά. (LGD) θα κλείσει επίσης μέρος της παραγωγικής ικανότητας του P7 (γραμμή παραγωγής 7.5) και της P8 (γραμμή παραγωγής 8.5). Εκτιμάται ότι μόνο το ένα τέταρτο της P8 θα παραχθεί μέχρι τα τέλη του 2019 και η P7 θα κλείσει και τον Οκτώβριο. Χωρητικότητα ενός τετάρτου.

Όσον αφορά το ταϊβανέζικο εργοστάσιο, η AUO έχει μειώσει από τον Σεπτέμβριο τις 8Α (γραμμή παραγωγής 8.5) και τη γραμμή 6Β (6η γενιά). Μεταξύ αυτών, η 8Α επηρεάζεται κυρίως από την τιμή και τη ζήτηση της επιτροπής των 55 ιντσών. Το τέταρτο τρίμηνο εκτιμάται. Μόνο το 50% αριστερά. 6B είναι πτώση 65 ιντσών, η οποία αναμένεται να μειωθεί κατά 20% το τέταρτο τρίμηνο.

Ο τηλεοπτικός πίνακας οφείλεται κυρίως στην παραγωγική ικανότητα μεγάλης κλίμακας της ηπειρωτικής χώρας, γεγονός που καθιστά τις πίνακες διαφόρων μεγεθών να συνεχίζουν να μειώνονται. Αναμένεται ότι τουλάχιστον το δεύτερο τρίμηνο του 2020, όταν οι οικογένειες θα αρχίσουν να αποθεματοποιούν τα νέα προϊόντα της άνοιξης και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, η τιμή των τηλεοπτικών πινάκων θα είναι σταθερή.

Αναμένοντας το τέταρτο τρίμηνο, παρόλο που οι τιμές των τηλεοπτικών πινακίδων άρχισαν να πέφτουν τον Οκτώβριο, αλλά για τους κατασκευαστές, δεν υπάρχει ακόμη ευκαιρία να κερδίσουν χρήματα, σε συνδυασμό με την επίδραση της απώλειας των αποθεμάτων, η λειτουργία ενός τριμήνου είναι μεγαλύτερη από το τρίτο τρίμηνο Το επίπεδο δυσκολίας εξακολουθεί να είναι αρκετά υψηλό. AUO δήλωσε ότι η βιομηχανία πάνελ έχει εισέλθει σε μια παραδοσιακή off-season, και η ισορροπία μεταξύ της προσφοράς και της ζήτησης θα συνεχιστεί. Θα πραγματοποιηθούν οι κατάλληλες προσαρμογές όσον αφορά την παραγωγική ικανότητα και ταυτόχρονα η ανάπτυξη νέων προϊόντων θα επιταχυνθεί από την εκτός εποχής περίοδο, θα ανοίξουν νέες αγορές και τα κέρδη θα ενισχυθούν για να επιβιώσουν από την παλίρροια του βιομηχανία.

Οι κατασκευαστές σταθερού δικτύου: Να αναπτύξουν ενεργά νέους τομείς και να περιμένουν ευκαιρίες αγοράς 5G + 8K

Παρόλο που οι ηγέτες της ηπειρωτικής χώρας δεν έχουν ανοσία στην ύφεση ολόκληρης της βιομηχανίας, βασιζόμενοι σε κυβερνητικές επιδοτήσεις, τεράστια εγχώρια αγορά και πεδία OLED, οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν επιτύχει αύξηση των εσόδων, αλλά έχουν μειωθεί όσον αφορά τα κέρδη. Ή μερική απώλεια.

Επιτρέψτε μου να μιλήσω για τον κορυφαίο κατασκευαστή BOE. Στις 30 Οκτωβρίου κυκλοφόρησε το τρίτο τρίμηνο και τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2019. Το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία πέτυχε έσοδα 30,7 δισ. Γιουάν, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 18,05%. Το καθαρό κέρδος που αποδίδεται στους μετόχους των εισηγμένων εταιρειών ήταν 184 εκατ. Γιουάν, μειωμένο κατά 54,49% σε ετήσια βάση, ενώ η μη καθαρή ζημία ανήλθε σε 840 εκατ. Γιουάν, μειωμένη κατά 33,216% από έτος σε έτος.

Στα πρώτα τρία τρίμηνα, η BOE πραγματοποίησε έσοδα 85,7 δισ. Γιουάν, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 23,40%. Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους των εισηγμένων εταιρειών ήταν 1.852 δισ. Γιουάν, μειωμένα κατά 45,18% σε ετήσια βάση, ενώ η μη καθαρή ζημία ήταν 189 εκατ. Γιουάν, σημειώνοντας μείωση 110,13% σε ετήσια βάση. Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι η BOE έλαβε κρατικές επιχορηγήσεις ύψους 1.433 δισ. Γιουάν τα τρία πρώτα τρίμηνα και το εισόδημα από επενδύσεις ήταν 86,94 εκατ. Γιουάν.

Η BOE αύξησε σταδιακά την επένδυσή της σε εύκαμπτα πάνελ AMOLED, τα οποία παρέχουν ελαστικά προϊόντα AMOLED για τηλέφωνα Huawei Mate X. Ταυτόχρονα, η BOE ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία έχει αποστείλει 10 εκατομμύρια ευέλικτες οθόνες OLED κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με μερίδιο αγοράς 18%, κατατάσσοντας το δεύτερο στον κόσμο.

Ευέλικτη AMOLED

Σύμφωνα με την IHS Markit, οι πωλήσεις πάνελ OLED αναμένεται να φθάσουν τα 20,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019. Το μερίδιο αγοράς της smartphone αναμένεται να υπερβεί για πρώτη φορά το TFT-LCD, φθάνοντας το 50,7%, ενώ το μερίδιο αγοράς θα φτάσει το 73% 2025.

Μετά την έναρξη της παραγωγής της ευέλικτης σειράς AMOLED της Chengdu της 6ης γενιάς πέρυσι, η ευέλικτη σειρά AMOLED της 6ης γενιάς Mianyang τέθηκε σε παραγωγή και πάλι τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους. Το ευέλικτο σχέδιο AMOLED της 6ης γενιάς του Τσονγκκίνγκ είναι επίσης υπό κατασκευή.

Ακόμη και αν ο κλάδος των πάνελ βρίσκεται σε ύφεση, η BOE εξακολουθεί να αναπτύσσει την παραγωγική ικανότητα και επενδύει ενεργά σε νέους τομείς της προβλεπόμενης ανάπτυξης. Με τη συνεχή επένδυση της BOE στον τομέα των OLED, αναμένεται να ξεπεράσει τη Samsung για να γίνει ο ηγέτης της AMOLED όσον αφορά τις αποστολές στο μέλλον.

Την ίδια ημέρα, στις 30 Οκτωβρίου, ο όμιλος TCL αποκάλυψε επίσης τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2019 και αφαιρέσαμε τα στοιχεία ορισμένων από τα οπτικά στοιχεία της Οπτικοηλεκτρονικής Huaxing. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Huaxing πέτυχε λειτουργικά έσοδα ύψους 24,56 δισ. Γιουάν τα τρία πρώτα τρίμηνα, σημειώνοντας αύξηση 28,4%. Το καθαρό κέρδος ήταν 1,30 δισ. Γιουάν, μειωμένο κατά 28,7% σε ετήσια βάση.

Επίσης στις 30 Οκτωβρίου, η Shen Tianma κυκλοφόρησε την τρίτη τριμηνιαία έκθεση για το 2019, η οποία έδειξε ότι η εταιρεία πέτυχε έσοδα 8.826 δισεκατομμυρίων γιουάν, αύξηση 13,69% σε ετήσια βάση. το καθαρό κέρδος που αποδίδεται στους μετόχους των εισηγμένων εταιρειών ήταν 390 εκατ. γιουάν, μειωμένο κατά 10,28% σε ετήσια βάση. Το μη καθαρό κέρδος ανήλθε σε 269 εκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 66,56%.

Η Shentianma σημείωσε έσοδα ύψους 23,4 δισ. Γιουάν τα τρία πρώτα τρίμηνα, σημειώνοντας αύξηση 7,74% σε ετήσια βάση. τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους των εισηγμένων εταιρειών ήταν 1.034 δισ. γιουάν, μειωμένα κατά 15,03% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. τα μη καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 545 εκατ. γιουάν, αυξημένα κατά 7,25% σε ετήσια βάση. . Όταν οι Zhongshen Tianma έλαβαν κυβερνητικές επιχορηγήσεις ύψους 560 εκατομμυρίων γιουάν τα τρία πρώτα τρίμηνα.

Στις 28 Οκτωβρίου, η Visionox δημοσίευσε την έκθεση για την τρίτη τριμηνιαία έκθεση του 2019, δείχνοντας ότι τα τρία πρώτα τρίμηνα σημείωσαν έσοδα 1.884 δισ. Γιουάν, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 102,45%. Οι καθαρές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 313 εκατ. Γιουάν, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 251,72%. Η μη καθαρή ζημία κέρδους των μετόχων της εισηγμένης εταιρείας ήταν 564 εκατομμύρια γιουάν και η ζημία μειώθηκε περαιτέρω σε ετήσια βάση.

Η Visionox έχει αναπτύξει έξι γενεές ευέλικτων έργων AMOLED τόσο στο Gu'an όσο και στο Hefei, ενώ το φετινό ευέλικτο πρόγραμμα AMOLED της 6ης γενιάς κατασκευάζεται επίσης στο Guangzhou. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Visionox έγινε ο προμηθευτής οθόνης τερματικών μάρκας πολλαπλών κινητών τηλεφώνων όπως τα Xiaomi MIX Alpha και LG G8s ThinQ κατά το τρίτο τρίμηνο. Καθώς η ικανότητα της Visionox AMOLED απελευθερώνεται σταδιακά και σταθεροποιείται, αυτό θα είναι η απόδοσή της. Φέρτε θετικό αντίκτυπο.

Στη συνέχεια, στις 29 Οκτωβρίου, οι μετοχές της Rainbow κυκλοφόρησαν την έκθεση αποτελεσμάτων για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2019. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας για τα τρία πρώτα τρίμηνα ήταν 4.068 δισεκατομμύρια γιουάν, αύξηση 404,73% σε ετήσια βάση. Το καθαρό κέρδος που αποδίδεται στους μετόχους των εισηγμένων εταιρειών ήταν 700 εκατομμύρια γιουάν, απώλεια 267 εκατομμυρίων γιουάν κατά την ίδια περίοδο πέρυσι. Μετά την αφαίρεση της καθαρής ζημίας κέρδους ύψους 1.496 δισ. Γιουάν, απώλεια 377 εκατ. Γιουάν την ίδια περίοδο πέρυσι.

Για την αύξηση των εσόδων, οι μετοχές της Rainbow ανέφεραν ότι η πρώτη και η δεύτερη φάση των πάνελ LCD έχουν ενοποιηθεί και τα έσοδα των προϊόντων πάνελ έχουν αυξηθεί. τα έσοδα των προϊόντων μετά την παραγωγή της γραμμής παραγωγής μετά την επεξεργασία G8.5 υποστρώματος έχει ενισχυθεί. Παρά την αύξηση των εσόδων, η αύξηση του λειτουργικού κόστους οφειλόταν κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων και στην αύξηση των εσόδων, ενώ το σχετικό κόστος πωλήσεων και μεταφορών αυξήθηκε σημαντικά.

Οι πάροχοι ειδικών επιτροπών σταθερής τηλεφωνίας έχουν ουσιαστικά επιτύχει αύξηση των εσόδων, αλλά ο κύριος λόγος για την πτώση ή την απώλεια κερδών είναι η επένδυση σε μελλοντικές δραστηριότητες και επέκταση. Ανάμεσά τους, η ευέλικτη AMOLED έχει γίνει πεδίο μάχης για το στρατό σε τουλάχιστον ένα ή δύο χρόνια.

Μπορούμε να δούμε την επέκταση της 6ης γενιάς ευέλικτη γραμμή παραγωγής AMOLED, συμπεριλαμβανομένων των BOE, Shenzhen Tianma, Visionox και Huaxing Optoelectronics, και η ταχύτητα είναι γρήγορη, το έργο είναι εξαπλωθεί σε όλη τη χώρα, όπως η 6η γενιά ευέλικτη γραμμή AMOLED της BOE Chengdu , Mianyang 6ης γενιάς ευέλικτη γραμμή AMOLED? Shenzhen Tianma Wuhan 6ης γενιάς ευέλικτη γραμμή AMOLED, πόρτα 6ης γραμμής έργου γραμμής? Weixin Nuo'an και Hefei 6ης γενιάς ευέλικτο έργο AMOLED, Guangzhou 6ης γενιάς ευέλικτο έργο AMOLED ενότητα? Huaxing Optoelectronics Wuhan 6ης γενιάς ευέλικτη γραμμή παραγωγής AMOLED έργο Περιμένετε.

Φυσικά, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να γίνει η AMOLED η ευέλικτη αγορά, αλλά κυκλοφόρησαν φέτος διάφορα νέα προϊόντα, όπως πτυσσόμενες οθόνες και οθόνες καταρράκτη από τα κατάντη σήματα των μεγάλων τερματικών σταθμών, γεγονός που αποδεικνύει ότι η αγορά αυτή αναζητείται εύκαμπτο AMOLED. Από την άλλη πλευρά, το πτυσσόμενο κινητό τηλέφωνο της οθόνης εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες σε τεχνικές δυσκολίες και μαζική παραγωγή. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι αδύνατο να δούμε ένα μεγάλο αριθμό αποστολών και η αγορά πρέπει ακόμα να καλλιεργηθεί.

Για τους κατασκευαστές που βασίζονται στην ξηρά, αν και ένα σημαντικό μέρος των πόρων επενδύεται τώρα στην αγορά μικρών διαστάσεων, δεν υπάρχει σχέδιο για διακοπή του πεδίου μεγάλου μεγέθους. Αντιμέτωπη με τη συνεχιζόμενη πτώση της τιμής των τηλεοράσεων LCD μεγάλου μεγέθους, αυξάνεται επίσης η πίεση λειτουργίας των παραγωγών της γης. Σύμφωνα με τον BOE: "Η γραμμή παραγωγής BOE Hefei 10.5 είναι ήδη πλήρως παραγόμενη και η παραγωγή Wuhan 10.5 είναι επίσης υπό κατασκευή."

Με το λανσάρισμα της γραμμής παραγωγής Huaxing Optoelectronics Shenzhen 10.5, αναμένεται να χτυπήσει το δεύτερο μισό της βιομηχανίας LCD panel LCD το δεύτερο εξάμηνο του έτους. "Η αποστολή μεγάλων διαστάσεων πάνελ επιταχύνεται. Αν και η πτώση των τιμών των πάνελ έχει προκαλέσει σημαντική λειτουργική πίεση, η αγορά δεν μπορεί να εγκαταλείψει ".

Καθώς η παραγωγική ικανότητα των μεγάλης κλίμακας πινάκων χερσαίων κατασκευαστών απελευθερώνεται συνεχώς, αυτό έχει αυξήσει τον αντίκτυπο στην παγκόσμια βιομηχανία πάνελ, ιδίως στους κατασκευαστές της Ταϊβάν. Ωστόσο, το τρίτο τρίμηνο, όπως οι φορητοί υπολογιστές, τα αυτοκίνητα, οι βιομηχανικοί έλεγχοι, τα παιχνίδια, η ψυχαγωγία και άλλα προϊόντα με διαφορετικούς τύπους τερματικών, η αγορά πάνελ εξακολουθεί να έχει σημαντικές ευκαιρίες.

Επιπλέον, 5G και 8K αναμένεται από τη βιομηχανία, και πολλοί άνθρωποι αναμένουν ότι θα φέρει νέες αγορές και έσοδα στη βιομηχανία πάνελ. Η Sony, η Samsung, η Sharp κ.λπ. είχαν ήδη 8Κ τηλεοράσεις και είδαμε ότι πρόσφατα, όπως η TCL, η Konka κλπ. Έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία προϊόντα 8K, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι ότι η τιμή της τηλεόρασης 8Κ έχει συγκριθεί με πριν από ένα ή δύο χρόνια. Μια απότομη πτώση έχει σταδιακά μειωθεί στην πιο ορθολογική και λογική τιμολόγηση στον τομέα των καταναλωτών, και την εποχή εκείνη πιστεύεται ότι είναι ένα ξέσπασμα της αγοράς.