Επιλέξτε τη χώρα ή την περιοχή σας.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Sharp σχεδιασμός κινητού τηλεφώνου επιστρέφει στην Ιαπωνία! Ο Dai Zhengwu απαιτεί την εφαρμογή του πνεύματος One Sharp

Core Technology News, η Sharp της Hon Hai ξεκίνησε επίσημα το high-end μοντέλο AQUOS R3 στις 16. Εννοείται ότι ο σχεδιασμός του κινητού τηλεφώνου έχει σχεδιαστεί από το ιαπωνικό αρχηγείο, σε σύγκριση με το προηγούμενο σχέδιο του Kangfa του Hon Hai, ίσο με το Sharp. Το κλειδί για την επιστροφή των κινητών τηλεφώνων στην ιαπωνική κάθοδο είναι η εφαρμογή της έννοιας One Sharp που ζήτησε ο Sharp Πρόεδρος Dai Zhengwu.

Μετά τη συμμετοχή του Hon Hai τον Απρίλιο του 2016, η Sharp εγκαινίασε το πρώτο κινητό τηλέφωνο SHARP P1, το οποίο επιστράφηκε στην αγορά της Ταϊβάν από την εταιρία Sharp στην Ταϊβάν τον Ιούλιο. Ωστόσο, λόγω του επείγοντος χρόνου, εισήχθη απευθείας στην Ταϊβάν. Η Sharp επικεντρώνεται στο σχεδιασμό της Ιαπωνίας και προσελκύει καταναλωτές από την Ταϊβάν.

Ωστόσο, λόγω των στρατηγικών παραγόντων του ομίλου, το μεταγενέστερο κινητό τηλέφωνο Sharp που πωλήθηκε στην Ταϊβάν σχεδιάστηκε από την Kangfa Technology, την τότε εταιρεία πρακτορείων πωλήσεων, και άρχισε να εισάγει προϊόντα από την αλυσίδα εφοδιασμού της Ταϊβάν, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης τσιπ κινητής τηλεφωνίας που παράγεται από την MediaTek. .

Ωστόσο, μια τέτοια στρατηγική αντικατοπτρίζεται στη στρατηγική μάρκετινγκ της αγοράς. Επίσης, τα κινητά τηλέφωνα Sharp βασίζονται κυρίως σε μοντέλα εισόδου-επιπέδου και σπάνια διαθέτουν μοντέλα ναυαρχίδας, τα οποία επηρεάζουν επίσης την εικόνα της μάρκας.

Αφού ο Dai Zhengwu εισήλθε στη δεύτερη θητεία του προέδρου Sharp, άρχισε να απαιτεί η κυριαρχία σχεδιασμού να επιστρέψει στην έδρα της Sharp για να ανακτήσει τα δικαιώματα που είχαν προηγουμένως αποκεντρωθεί. Είναι κατανοητό ότι ο Dai Zhengwu πιστεύει ότι η ιαπωνική καταγωγή Sharp είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, οπότε παρόλο που η παραγωγή εξακολουθεί να είναι υπεύθυνη για τον Fu Zhikang, ο σχεδιασμός και οι πωλήσεις κυριαρχούνται από την Sharp.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο Sharp ήταν σχεδόν ένα αυτόνομο μοντέλο πριν. Σε σύγκριση με τις άλλες τακτικές της Samsung στη βιομηχανία, η στρατηγική της Sharp είναι προφανώς αδύναμη. Τώρα αρχίζει επίσης να υιοθετεί τα κύρια μοντέλα σε διαφορετικές τάξεις. Η φήμη του Zhenpu στην αγορά κινητής τηλεφωνίας θα αντικατοπτριστεί επίσης στη μεταγραφή του Dai Zhengwu ως Πρόεδρος Sharp.