Επιλέξτε τη χώρα ή την περιοχή σας.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Σε απάντηση στην αύξηση των τιμολογίων, τα 40 εκατομμύρια δολάρια της BenQ, της Jiashida, θα δημιουργήσουν εργοστάσιο στο Βιετνάμ.

Σύμφωνα με τους "Business Times" η αμερικανίδα Πρόεδρος Trump ανακοίνωσε ότι την 1η Σεπτεμβρίου θα επιβάλει δασμό 10% στο τρίτο κύμα περίπου 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων προϊόντων της ηπειρωτικής χώρας που εξάγονται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για το σκοπό αυτό, το εργοστάσιο του συστήματος BenQ Group, Jiashida, 30ο Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να επενδύσει στο Βιετνάμ για να δημιουργήσει εργοστάσιο με επένδυση περίπου 40 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.

Πριν από αυτό, ο Jia Shihong, Πρόεδρος της Jiashida, δήλωσε ότι έχουν προετοιμαστεί οι τρεις συμβουλές για τον εμπορικό πόλεμο Κίνας-ΗΠΑ. Το πρώτο είναι η σταδιακή μεταφορά των αμερικανικών προϊόντων στο εργοστάσιο της Taoyuan. Η χωρητικότητα της οθόνης θα αυξηθεί σταδιακά από 200.000 μονάδες το μήνα. Αναμένεται να αυξηθεί σε 600.000 μονάδες το μήνα κατά το τέταρτο τρίμηνο. Η δεύτερη συμβουλή είναι να δημιουργηθεί ένα εργοστάσιο στη Νοτιοανατολική Ασία. Η τελευταία γραμμή άμυνας είναι να πάει στις Ηνωμένες Πολιτείες για παραγωγή και έχει ήδη βρει συνεργάτη.

Εκείνη την εποχή, ο Chen Qihong αποκάλυψε επίσης ότι υπό την προϋπόθεση της τιμολόγησης 10%, η παραγωγική ικανότητα στην ηπειρωτική χώρα δεν θα μεταφερθεί πλήρως στην Ταϊβάν, αλλά η εταιρεία θα είναι ακόμα έτοιμη, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών. Τα προϊόντα που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες θα επιστρέψουν πρώτα στην Ταϊβάν, αλλά πρέπει επίσης να εξετάσουν τις ανάγκες των πελατών, επειδή ορισμένοι πελάτες πρέπει να αφαιρέσουν και κάποιοι δεν το κάνουν.