Επιλέξτε τη χώρα ή την περιοχή σας.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Το ADAS ενεργοποιεί την έκρηξη ραντάρ κύματος χιλιοστομέτρου και το μελλοντικό αυτόματο ραντάρ απεικόνισης υψηλής ανάλυσης υψηλής ανάλυσης μπορεί να γίνει πρωταγωνιστής



Τα τελευταία δύο χρόνια, η ζήτηση της αγοράς εμπορικών οχημάτων για συναρμολόγηση και διείσδυση της ADAS συνέχισε να αυξάνεται. Ταυτόχρονα, πολλές χώρες έχουν υιοθετήσει διαδοχικά το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) ως τον τυπικό εξοπλισμό των οχημάτων, το οποίο έχει προκαλέσει την άνοδο της αγοράς ραντάρ κύματος χιλιοστών.

Σε σύγκριση με οπτικές τεχνολογίες όπως 3D ToF και οπτική απεικόνιση, το ραντάρ χιλιοστόμετρου έχει μεγαλύτερη εμβέλεια και ισχυρότερη διείσδυση. Έχει ορισμένα πλεονεκτήματα στη μέση και μεγάλη απόσταση και στον εντοπισμό κινούμενων αντικειμένων και ο αριθμός των εγκαταστάσεων στην ίδια εφαρμογή είναι σχετικά μικρός. Το βελτιωμένο κύμα χιλιοστών μπορεί να είναι κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών αναγνώρισης πολλαπλών σημείων.

Το ισχυρό δυναμικό ανάπτυξης της αγοράς προσελκύει φυσικά πολλούς προμηθευτές ανταλλακτικών αυτοκινήτων και κατασκευαστές τσιπ για να ανταγωνιστούν για το υψηλό έδαφος. Ως γίγαντας στον τομέα των αισθητήρων, πώς ξεχωρίζει το TI;

Σύμφωνα με το Micronet της TI, τα υψηλής απόδοσης τσιπ RFCMOS MMIC (AWR2243, AWR1243) και οι λύσεις ενός τσιπ (AWR1843, AWR1642) παρέχουν τον πιο εξαιρετικό συνδυασμό ισχύος εξόδου και ελέγχου φάσης και θορύβου στην αγορά, ενώ διαθέτουν τον πιο προηγμένο Η μονάδα ψηφιακής λειτουργίας πραγματοποιεί γρήγορη και ευέλικτη διαμόρφωση κουδουνίσματος και ενσωματωμένη παρακολούθηση FuSa και δεν απαιτεί υπερβολική συμμετοχή και επιβάρυνση του κύριου τσιπ ελέγχου για την ολοκλήρωση αυτών των εργασιών.

Όλο και περισσότερα σενάρια εφαρμογής απαιτούν αισθητήρες κύματος χιλιοστών όχι μόνο να έχουν δυνατότητες αντίληψης, αλλά και να λαμβάνουν κρίσεις σε πραγματικό χρόνο στην τοπική πλευρά, αποφεύγοντας τις παρεμβολές, γεγονός που θέτει νέες απαιτήσεις και προκλήσεις για την τρέχουσα αγορά ραντάρ χιλιοστών. Η TI δήλωσε ότι οι αισθητήρες κύματος χιλιοστών TI υποστηρίζουν προϊόντα ζώνης συχνοτήτων 60Ghz και προϊόντα ζώνης συχνοτήτων 77Ghz. Επί του παρόντος, τα προϊόντα ζώνης συχνοτήτων 60Ghz χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον σε βιομηχανικές ζώνες συχνοτήτων και εφαρμογές εσωτερικής ανίχνευσης αυτοκινήτων, όπως ανίχνευση μελών και οδήγηση στο πιλοτήριο. Ανίχνευση σημείων. Η ζώνη συχνοτήτων 60Ghz εντός της εφαρμογής ανίχνευσης καμπίνας οχήματος δεν θα επηρεάσει το σήμα ραντάρ οχήματος 77Ghz.

Το τσιπ ραντάρ της TI διαθέτει ενσωματωμένη μονάδα HWA και ο κινητήρας FFT στη μονάδα HWA2.0 έχει λειτουργία προεπεξεργασίας σήματος για την ανίχνευση της θέσης της πηγής παρεμβολών και την αποδυνάμωση του αντίκτυπου των παρεμβολών, κάνοντας τα δύο ραντάρ να λειτουργούν στο ίδια ζώνη συχνοτήτων ταυτόχρονα. Δεν θα προκαλέσει σοβαρή διασταύρωση σήματος μεταξύ τους και θα επηρεάσει την απόδοση.

Η εξέλιξη από το ADAS σε αυτόνομη οδήγηση υψηλού επιπέδου έχει προωθήσει την ανάπτυξη της αγοράς ραντάρ απεικόνισης σε χιλιοστά-κύματα. Ωστόσο, η τρέχουσα βιομηχανία βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της διάδοσης του ADAS. Ποιες προκλήσεις θα φέρει η προσγείωση αυτόνομης οδήγησης υψηλού επιπέδου στην αγορά ραντάρ απεικόνισης χιλιοστομετρικών κυμάτων;

Η TI δήλωσε επίσης ότι για υψηλότερα επίπεδα αυτόνομων απαιτήσεων οδήγησης, το ραντάρ απεικόνισης υψηλής ανάλυσης απαιτεί τόσο την ικανότητα ανίχνευσης στόχων μεγάλης εμβέλειας όσο και ανάλυση υψηλής γωνίας. Για παράδειγμα, το σύστημα πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει 250 μέτρα μακριά. Δύο μικρά αυτοκίνητα που ταξιδεύουν προς την ίδια κατεύθυνση και με την ίδια ταχύτητα σε παρακείμενες λωρίδες, πράγμα που απαιτεί το σύστημα να έχει ικανότητα ανίχνευσης στόχου μικρότερη από 1 βαθμό γωνιακής ανάλυσης. Σε ένα άλλο παράδειγμα, το σύστημα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει το χώρο στάθμευσης κάτω από τη γέφυρα 200 μέτρα μακριά Ή ένα αυτοκίνητο σε μια σήραγγα, το οποίο απαιτεί το σύστημα να έχει γωνιακή ανάλυση μικρότερη από 1 βαθμό στην κατακόρυφη κατεύθυνση. Αυτές οι προκλήσεις απαιτούν ραντάρ απεικόνισης υψηλής ανάλυσης.

Κοιτώντας μπροστά, η TI πιστεύει ότι το ραντάρ απεικόνισης υψηλής ανάλυσης και το lidar θα συνυπάρχουν στην αγορά και θα αλληλοσυμπληρώνονται. Για την αυτόνομη αγορά οδήγησης χαμηλού επιπέδου (Επίπεδο 0-3) με ισχυρές απαιτήσεις χαμηλού κόστους, η εφαρμογή συστημάτων ραντάρ και κάμερας κύματος χιλιοστών θα είναι πιο συνηθισμένη, επειδή η σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας του συστήματος είναι υψηλότερη.