Ο οδηγός SN754410NEE4 χρησιμεύει ως μια ισχυρή λύση ικανή να φιλοξενήσει αμφίδρομα ρεύματα κίνησης μέχρι 1 Α σε ένα εύρος τάσης από 4,5 V έως 36 V. Αρχετικά κατασκευασμένα σε επαγωγικά φορτία, όπως οι κινητήρες και οι ηλεκτρομαγνητικές ηλεκτρομαγνητικές πράξεις, ο οδηγός αυτός ενσωματώνεται απρόσκοπτα με το TTL και το CMOS Logicσυστήματα, επισημαίνοντας την ευελιξία του σε διάφορα σχέδια ηλεκτρονικών κυκλωμάτων.Η ικανότητά του να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ λογικών κυκλωμάτων και φορτίων υψηλού ρεύματος καθιστά μια αξιόπιστη επιλογή σε πολλαπλά σενάρια μηχανικής.Σε πρακτικές εφαρμογές, ο οδηγός διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της διαχείρισης φορτίου, συμβάλλοντας σε αποτελεσματικά και αξιόπιστα ηλεκτρικά συστήματα.
Κατάλογος
Καρφίτσα
|
Λειτουργία
|
Περιγραφή
|
1
|
1
|
Ενεργοποιήστε τα κανάλια οδηγού 1 και 2 (ενεργή
υψηλή είσοδος)
|
2
|
2, 7, 10, 15
|
Εισόδους προγράμματος οδήγησης, μη αντιστρόφως
|
3
|
3, 6, 11, 14
|
Έξοδοι οδήγησης
|
4
|
4,5, 12, 13
|
Συσκευή γείωση και ακροδέκτη θερμότητας.
Συνδεθείτε στο επίπεδο γείωσης του κυκλώματος με πολλαπλά συμπαγή VIA
|
5
|
8
|
Power VCC για οδηγούς 4.5V έως 36V
|
6
|
9
|
Ενεργοποιήστε τα κανάλια οδηγού 3 και 4
(ενεργή υψηλή είσοδος)
|
7
|
16
|
5V Προμήθεια για εσωτερική λογική μετάφραση
|
Σύμβολο κυκλώματος
Φυσική διάταξη
Τρισδιάστατη απόδοση
Διαθέτοντας τέσσερις οδηγούς γέφυρας μισής H, το SN754410NEE4 αναδύεται ως ένα ευπροσάρμοστο και σταθερό συστατικό, κατασκευασμένο για να χειριστεί δεξιό φορτίο υψηλού ρεύματος.Αυτή η δυνατότητα βρίσκει τη θέση της σε τομείς κινητήρα και ρελέ, όπου η ανάγκη για ακρίβεια και αξιοπιστία απαιτεί περισσότερο από απλή επάρκεια.Η δομή του SN754410NEE4 ευθυγραμμίζεται απρόσκοπτα με ένα ευρύ φάσμα λογικών διεπαφών, ενισχύοντας την ευελιξία του σε διαφορετικά τεχνολογικά περιβάλλοντα.
Μέρη
|
Περιγραφή
|
Κατασκευαστής
|
SN754410NE Drivers and Interfaces
|
Οδηγοί τετραπλών Half-H 16-PDIP -40 έως
85
|
Τέξας όργανα
|
Τύπος
|
Παράμετρος
|
Τύπος
|
Παράμετρος
|
Εργοστασιακός χρόνος παράδοσης
|
6 εβδομάδες
|
Κατάσταση κύκλου ζωής
|
Ενεργό (τελευταία ενημέρωση: πριν από 3 ημέρες)
|
Τύπος τοποθέτησης
|
Με τρύπα
|
Βουνό
|
Με τρύπα
|
Αριθμός καρφίτσες
|
16
|
Πακέτο / θήκη
|
16-DIP (0,300, 7,62mm)
|
Θερμοκρασία λειτουργίας
|
-40 ° C ~ 150 ° C TJ
|
Βάρος
|
951.693491mg
|
Κωδικός JESD-609
|
Ε4
|
Συσκευασία
|
Σωλήνας
|
Κατάσταση μέρους
|
Ενεργός
|
Κωδικός PBFREE
|
Ναί
|
Αριθμός τερματισμών
|
16
|
Επίπεδο ευαισθησίας υγρασίας (MSL)
|
1 (απεριόριστο)
|
Τερματικό τελείωμα
|
Νικέλιο/παλλαδικό/χρυσό (NI/PD/AU)
|
Κώδικας ECCN
|
Ear99
|
Μέγιστη διάχυση ισχύος
|
2.075W
|
Αιτήσεις
|
DC Motors, γενικός σκοπός, ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες,
Βηματοδότης
|
Θέση τερματικού
|
ΔΙΠΛΟΣ
|
Τάση - προμήθεια
|
4.5V ~ 5.5V
|
Τάση τροφοδοσίας
|
5V
|
Αριθμός λειτουργιών
|
2
|
Αρίθμηση καρφίτσες
|
16
|
Αριθμός εξαρτήματος βάσης
|
SN754410
|
Τάση τροφοδοσίας
|
36V
|
Τάση εξόδου
|
36V
|
Διαμόρφωση εξόδου
|
Μισή γέφυρα (4)
|
Διασυνδέομαι
|
Λογική
|
Τρέχουσα-max προμήθειας
|
70mA
|
Ρεύμα εξόδου
|
1α
|
Πολικότητα εξόδου
|
ΑΛΗΘΗΣ
|
Χαρακτηριστικά εξόδου
|
ΠΡΟΤΥΠΟ
|
Τάση - Φόρτωση
|
4.5V ~ 36V
|
Χαρακτηριστικά εισόδου
|
ΠΡΟΤΥΠΟ
|
Ρεύμα κορυφής ρεύματος εξόδου-nom
|
2α
|
Αριθμός οδηγών
|
4
|
Απενεργοποίηση ώρας
|
0,8 μs
|
Τάση τροφοδοσίας1-nom
|
24V
|
Τύπος φόρτωσης
|
Επαγωγικός
|
Ενσωματωμένες προστασίες
|
ΠΑΡΟΔΙΚΟΣ;ΘΕΡΜΙΚΟΣ
|
Μήκος
|
19,8 χιλιοστά
|
Υψος
|
5.08 χιλιοστά
|
Πάχος
|
4,57 χιλιοστά
|
Πλάτος
|
6.35 χιλιοστά
|
Κατάσταση ROHS
|
Συμβατό με ROHS3
|
Σκλήρυνση ακτινοβολίας
|
Οχι
|
Αμόλυβδος
|
Αμόλυβδος
|
|
|
Αριθμός μέρους
|
SN754410NEE4
|
RE46C122E16F
|
DS26C31TN/NOPB
|
DS26LS32CN/NOPB
|
AM26S10CN
|
Κατασκευαστής
|
Τέξας όργανα
|
Τεχνολογία μικροτσίπ
|
Τέξας όργανα
|
Τέξας όργανα
|
Τέξας όργανα
|
Πακέτο / θήκη
|
16
|
16
|
16
|
16
|
16
|
Αριθμός καρφίτσες
|
16-DIP (0,300, 7,62mm)
|
16-DIP (0,300, 7,62mm)
|
16-DIP (0,300, 7,62mm)
|
16-DIP (0,300, 7,62mm)
|
16-DIP (0,300, 7,62mm)
|
Αριθμός οδηγών
|
4
|
4
|
-
|
4
|
0
|
Τάση τροφοδοσίας
|
5 V
|
5 V
|
9 V
|
5 V
|
5 V
|
Τάση τροφοδοσίας1-nom
|
24 V
|
5 V
|
-
|
-
|
-
|
Μέγιστη διάχυση ισχύος
|
2.075 W
|
-
|
-
|
1.736 W
|
-
|
Βουνό
|
Με τρύπα
|
Με τρύπα
|
Με τρύπα
|
Με τρύπα
|
Με τρύπα
|
Θέση τερματικού
|
ΔΙΠΛΟΣ
|
ΔΙΠΛΟΣ
|
ΔΙΠΛΟΣ
|
ΔΙΠΛΟΣ
|
ΔΙΠΛΟΣ
|
Ξεχωριστή χωρητικότητα εξόδου και ευπροσάρμοστες εφαρμογές
- Παρέχει έως και 1 έξοδο ανά οδήγησης, τροφοδοτώντας την αποτελεσματικότητά του σε ποικίλες χρήσεις.
- Καλά κατάλληλα για τους ρόλους των υδραυλικών και κινητήρων οδηγών εντός βιομηχανικών και καταναλωτικών τομέων.
Ενίσχυση της αποδοτικότητας του τροφοδοσίας
- Ειδικά κατασκευασμένα για περιβάλλοντα χρησιμοποιώντας θετικά τροφοδοτικά, ενισχύοντας τη λειτουργική διάρκεια ζωής και την απόδοση.
- λειτουργεί αποτελεσματικά σε ένα φάσμα τάσεων τροφοδοσίας, επιτρέποντας διαφορετικές ηλεκτρικές εφαρμογές.
Ευρεία συμβατότητα εισροών και ενσωματωμένα μέτρα ασφαλείας
- Συμβατό με τις τεχνολογίες TTL και CMOS, ενισχύοντας την υλοποίησή της σε διάφορα σχέδια κυκλώματος.
- Ενσωματώνει ένα αξιόπιστο χαρακτηριστικό θερμικού τερματισμού, προσθέτοντας προστασία από το επικρατέστερο ζήτημα της υπερθέρμανσης σε αυστηρές λειτουργίες.
Αυξημένη προστασία και βελτιώσεις απόδοσης
- Η ολοκληρωμένη προστασία ESD ενισχύει την ανθεκτικότητα έναντι της στατικής απόρριψης, ζωτικής σημασίας για ευαίσθητες ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.
- Βελτιωμένη ανοσία θορύβου λόγω της υστέρησης εισόδου, προσαρμόζοντας αποτελεσματικά σε διακυμάνσεις των καταστάσεων σήματος.
Ενεργειακή απόδοση και μετριασμός των προκλήσεων αγωγιμότητας
- Μειώνει την κατανάλωση ενέργειας μέσω στοχαστικό σχεδιασμό, ελκυστική για ενεργειακά αποδοτικές εφαρμογές.
- Διαθέτει ένα σχέδιο που εμποδίζει την ταυτόχρονη αγωγιμότητα, προστατεύοντας έτσι από την πιθανή ζημιά του κυκλώματος μεταγωγής και τις ανεπάρκειες.
Εξασφάλιση λειτουργικής ομαλότητας
- Διατηρεί σταθερή λειτουργία χωρίς διακοπές κατά τη διάρκεια της ποδηλασίας ισχύος, προωθώντας την αδιάλειπτη και αξιόπιστη λειτουργία του συστήματος.
- Θεωρείται ως ευνοϊκή επιλογή σε σύγκριση με το μοντέλο SGS L293, σημαντικό για τις προσπάθειες που στοχεύουν στην αναβάθμιση των συστημάτων παλαιού τύπου με ελάχιστες πολυπλοκότητες επανασχεδιασμού.
Κύρια στη ρύθμιση του βηματικού κινητήρα
Το SN754410NEE4 διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στον τομέα της ρύθμισης του βηματικού κινητήρα.Οι Stepper Motors, οι οποίοι είναι κεντρικοί σε ακριβείς εργασίες χειρισμού κίνησης, αποκτούν σημαντικά πλεονεκτήματα από την δεξιότητα του IC σε ενορχηστρώσεις βημάτων με αξιοσημείωτη ακρίβεια.Αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύεται ανεκτίμητο σε τομείς όπως η εκτύπωση 3D και τα μηχανήματα CNC, όπου η ακριβής τοποθέτηση έχει τεράστια αξία.
Ευέλικτη διαχείριση κινητήρα DC
Όταν πρόκειται για τη διαχείριση των κινητήρων DC, το SN754410NEE4 ξεχωρίζει ως αξιόπιστο στοιχείο για την κατεύθυνση προς τα εμπρός και αντίστροφη δράση μέσω σημάτων PWM.Ως Dual H-Bridge Driver IC, παρέχει μια πύλη για βελτιωμένη ρύθμιση κινητικότητας και ταχύτητας σε ρομποτικά συστήματα, κρίσιμη για την απόδοση ρομποτικών όπλων και οχημάτων.Η ικανότητα ελέγχου της ροπής του κινητήρα αποτελεσματικά με αυτό το IC αναδύεται ως βασικό στοιχείο στην προώθηση εφαρμογών που δίνουν προτεραιότητα στη ρύθμιση της ταχύτητας και τη διατήρηση της ενέργειας.
Αποτελεσματική εφαρμογή του συστήματος αναμετάδοσης
Η προσαρμοστικότητα του SN754410NEE4 επεκτείνεται στην εκτέλεση του συστήματος αναμετάδοσης.Οι παραδοσιακές λειτουργίες μεταγωγής κερδίζουν από τις αξιόπιστες δεξιότητες οδήγησης της IC, επιτρέποντας την ικανοποίηση των σημάτων ελέγχου στις σύγχρονες οικιακές αυτοματισμούς και τις ρυθμίσεις βιομηχανικού συστήματος.Με έντονη έμφαση στην ασφάλεια και τη συνέπεια, αυτή η εφαρμογή υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο το ICS εξορθολογίζει περίπλοκο κύκλωμα και ελαφρύνει το φορτίο ενσωμάτωσης.
Η σύνδεση με μια πηγή τροφοδοσίας 5 V εξασφαλίζει ότι το ολοκληρωμένο κύκλωμα διατηρεί σταθερά επίπεδα λογικής, τα οποία βοηθούν στην αποφυγή δυσλειτουργιών ενώ υποστηρίζουν τη λειτουργικότητα του κυκλώματος.Σε σενάρια πραγματικού κόσμου, τα συγκεκριμένα επίπεδα τάσης οδηγούν στην απόδοση των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και μπορεί να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην αποτελεσματικότητά τους.
Οπτικοποίηση κυκλώματος για το SN754410NEE4
Ιδρύθηκε το 1958, το Texas Instruments (TI) έθεσε τις βάσεις για τη μετατροπή της βιομηχανίας ημιαγωγών.Η δημιουργία του προειδοποίησε μια νέα εποχή τεχνολογικής εξέλιξης.Από την αρχή, η εταιρεία τροφοδοτήθηκε από μια προσπάθεια να ενισχύσει τις αναλογικές και ενσωματωμένες τεχνολογίες επεξεργασίας, που χρησιμεύει ως σπονδυλική στήλη της διαρκούς επιτυχίας της.Το πάθος της TI για την έρευνα και την ανάπτυξη το ωθεί στην αιχμή της τεχνολογίας ημιαγωγών, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα όπου οι πρωτοποριακές εξελίξεις είναι συνηθισμένες.Αυτό παρουσιάζεται στο ρεύμα καινοτόμων προϊόντων της εταιρείας που επηρέασαν σημαντικά την πορεία των σύγχρονων ηλεκτρονικών.
Συχνές ερωτήσεις [FAQ]
1. Τι είναι το SN754410NEE4;
Το SN754410NEE4 είναι ένας ευέλικτος και ανθεκτικός τετραπλός οδηγός υψηλού ρεύματος Half-H κατασκευασμένο για να χειριστεί το ίδρυμα αμφίδρομης κίνησης που φθάνει μέχρι 1 Α, με λειτουργικές τάσεις που εκτείνονται από 4,5 V έως 36 V. Μια καθορισμένη τάση τροφοδοσίας (VCC1) έχει εκχωρηθεί για το logicΤα κυκλώματα εισόδου, που χρησιμεύουν για την ελαχιστοποίηση της συνολικής απόσπασης ισχύος της συσκευής.
2. Πόσο τρέχουσα είναι το SN754410NEE4 που έχει βαθμολογηθεί για να εξάγεται συνεχώς;
Το δελτίο δεδομένων καθορίζει ένα συνεχές ρεύμα εξόδου 1,1 Α για το SN754410NEE4, υποστηρίζοντας άνετα έναν βηματικό κινητήρα με βαθμολογία περίπου 0,6 Α. Αυτή η διαμόρφωση υποδηλώνει ότι μπορεί να αποφευχθεί τα ζητήματα υπερθέρμανσης.Επιπλέον, το δελτίο δεδομένων αναφέρει ένα ρεύμα τροφοδοσίας εξόδου 70 MA.
3. Ποιο πακέτο διατίθεται το SN754410NEE4;
Το SN754410NEE4 προσφέρεται σε πακέτο 16-DIP (0,300 ίντσες, 7,62 mm).
4. Ποιο είναι το SN754410NEE4 που έχει σχεδιαστεί;
Ο σχεδιασμός του SN754410NEE4 φιλοξενεί τη λειτουργία σε εύρος θερμοκρασίας από -40 ° C έως 85 ° C, καθιστώντας την κατάλληλη για εφαρμογές οδηγού βηματικού κινητήρα.